Wie zijn wij?

Voorzitter, Caspar Lunshof

bestuursfoto_caspar.jpeg
Caspar Lunshof

Mijn naam is Caspar Lunshof, ik ben 20 jaar oud en ga dit jaar mijn vierde studiejaar in. Ik heb na twee opleidingen geprobeerd te hebben mijn draai gevonden op Bedrijfskunde. Ik heb gesolliciteerd voor een bestuursfunctie omdat ik na een jaar in de activiteitencommissie gezeten te hebben graag nog meer voor de vereniging wilde betekenen. Andere mensen zien genieten maakt mij ook blij, vandaar dat ik aankomend jaar voor onze leden veel mooie activiteiten wil organiseren.

Als Voorzitter van de vereniging zorg ik ervoor dat het bestuur zijn taken goed kan uitvoeren. Dat houdt in dat je het overzicht bewaard en betrokken bent bij de taken van je bestuursgenoten. Goed kunnen luisteren naar anderen is dus een mooie kwaliteit om te hebben als voorzitter. Vol vertrouwen en enthousiasme kijk ik uit naar de aankomende maanden!

tel:06-81655571

voorzitter@svhomerus.nl

Secretaris, Meindert Knollema

bestuursfoto_meindert.jpeg
Meindert Knollema

Mijn naam is Meindert Knollema, ik ben 22 jaar oud, woon in Groningen en zit al een aantal jaartjes op de opleiding.

De afgelopen jaren heb ik bij Homerus in verschillende commissies gezeten en dit jaar heb ik de eer om de Secretaris te zijn van deze mooie vereniging. Het eerste halfjaar ga ik stage lopen en zal je mij mischien wat minder zien, maar vanaf februari ben ik weer volop aanwezig! Ik heb heel veel zin in komend jaar.

Ik sta altijd voor je klaar en je kan mij bereiken op:

tel:06-15623984

secretaris@svhomerus.nl

Penningmeester, Olivier Sipkes

bestuursfoto_olivier.jpeg
Olivier Sipkes

Mijn naam is Olivier Sipkes, 20 jaar en ik ga komend jaar de functie penningsmeester bekleden binnen het 20e bestuur van S.V. Homerus.

Ik ben erg nieuwsgierig en benieuwd wat komend jaar mij zal gaan brengen en hoe ik mijn kennis kan toepassen en verbreden.

Voel je vrij om een keer langs te komen op kantoor om een praatje te maken. Verder kun je mij altijd bereiken via:

tel:06-39026377

penningmeester@svhomerus.nl

Intern Coördinator, Sofie Gerding

bestuursfoto_sofie.jpeg
Sofie Gerding

Mijn naam is Sofie Gerding, ik ben 20 jaar oud en ik zit in het tweede jaar van de 3-jarige opleiding Bedrijfskunde. Ik zal dit jaar de functie van Intern Coördinator van het 20e bestuur der S.V. Homerus vervullen.

Als Intern Coördinator richt ik mij voornamelijk op de interne structuur van de vereniging. Hierbij werk ik nauw samen met het bestuur, de commissies en de (actieve) leden, met als doel de onderlinge communicatie te verbeteren.

Als je meer wilt weten over de commissies, de vereniging of gewoon zin hebt in een praatje, kom dan gerust langs op ons kantoor of neem contact met mij op. Ik ben altijd beschikbaar om te helpen!

tel:06-37405327

intern@svhomerus.nl

Extern Coördinator, Sven Nieswaag

bestuursfoto_sven_goed.jpeg
Sven Nieswaag

Mijn naam is Sven, 19 jaar oud en ik zit in het derde jaar van Bedrijfskunde.

Dit collegejaar vervul ik de functie als Extern Coördinator van het 20e bestuur der S.V. Homerus. In mijn functie als Extern Coördinator houd ik mij bezig met het onderhouden en aangaan van nieuwe partnerships.

Ben je benieuwd naar wat ik doe of vraag jij je af of we iets voor elkaar kunnen betekenen? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via het onderstaand telefoonnummer en e-mailadres:

tel:06-16001479

extern@svhomerus.nl